30 Haziran 2015 Salı

9. Ay

9 aylık minik prensim :) 
 10.60 gr 74 cm sin. Kilo almıyorsun sorun etmiyorum desem de acabalar beynimi kemiriyor. Belli aylarda kilo alımının durması, hatta birazcık vermenin normal olduğu okuyorum. Yine de annelik içgüdüsü sanırım nerde yanlış yapıyorum diyorum. 
 9 ayının ilk haftasını bana kök söktürerek geçirdiğini belirtiyim. Kafayı yiyecektim ;) Allah'tan biraz toparlandın.. Baban izinde olduğu için bikaç gezip tozma girişimimizin ne kadar saçma olduğunu gösterdin yavruum ;) 
 Ev arayışında olduğumuz günlerde biraz düzenin bozuldu. O eve bak, şurda da varmış bakalım derken uyku saatlerini kaçırdın. Sonrasında aile ziyaretleri,düğünler derken bastın çığlığı yeter diye. Tüm bu gezmelerimizin sonunda birazda hasta olduğundan çok zorlandığımı itiraf ediyim.. Ama hata bizde senlik bir durum yok ;) Ramazan ayında olduğumuzdan babannenlere seferlerimiz devam ediyor. Bu da düzeni oturtamamamızı sağlıyor tabi. Biraz ara vericeğimi hergün gelmeme kararı aldığı ilan etmiştim. Tabi misafir trafiğide yoğun olunca '10 dakika uğrayın bir görsünler' ile girdiğimiz yerden 1 saate ancak çıkıyoruz. Sabret bebeğim annen el atacak duruma zira sabrı sınırda ;) 
 Üst sağda iki dişin patladı. An itibariyle 4 adet inciye sahipsin. Huzursuzluğunun,gece ağlamalarının bir diğer sebebide bu minik beyaz inciler olsa gerek ;) 
Ayakta dengede durabildiğinden bahsetmişmiydim. Bir-kii-üüç diye seni bırakıyorum ve 1-2 saniye dengede kalabiliyorsun. Koltuk kenarlarında yardımsız durabiliyorsun. Hatta kendini itip durabildiğin kadar dengede durup, hoop kucağıma düşüyorsun..
 Yürüteçde kendini aştın artık. Ordan oraya dönüp duruyorsun. Yürütecin yürümeyi geciktirdiği söyleniyor ya bence doğru. Onunla hızla ilerlerken onsuz ürkek davranıyorsun. Karnından sarmalanmayı arıyorsun sanırım . Ama ne yalan söyleyim elim ayağım gibi . Evi süpürmek istediğimde hop koyuyorum içine peşimden heyecanla geliyorsun. Hooş tehlikeli olmaya başladı. İçınden sarkmaya çalışıyorsun dur yapma demem nafile tabi..
 Aay saçlarına bitiyoruum. Bana kalsa böyle uzun olsun ben oynarım,tararım. Ama seni düşünmek lazım geldiğinde kestirmemiz gerekiyor. Çok terletiyor ve gözüne giriyor. Rahatsız olman hoşumuza gitmediğinden bayramdan önce traş etme kararı aldı baban. Bakalım bu sefer uygulayabilecekmiyiz..
 Her zaman ki gibi çok tatlısın. Acayip mimiklerin var anlatamıyorum. Heyecanlanında titremen,totonla girdiğin şekiller. Şimdi beynimde kaldığı yerde sonsuza kadar kalsın lütfen. Seninle ilgili hiçbirşeyi unutmak istemiyorum..
 Boynundaki saçlarından öpüyoruum çocuuk. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder