29 Haziran 2015 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 14. Hafta

Hamilelikten mi bilmiyorum ama aynaya bakınca koca bir göbeğim var diyorum. Kilo almadım henüz, hatta 1-2 kilo vermişim. Yine de genisleyen göbek pek hayra alamet değil sanki.
 Tekrar gögüslerimin hassaslaşmasıyla emzirmek can yakmaya başladı. Doğumdan sonraki ilk günlerdeki kadar canım yanmıyor-zira gögüs ucum yoktu, çıkana kadar canım çıktı- ama yinede acıyı hissediyorum.
 Ve bir diğer problem ;)  Sindiremiyorum. Öyle çok yemek yemiyorum canım istemiyor. Devamlı su da içiyorum ama özellikle akşamları 6 aylık hamile göbeğine sahip oluyorum. Zannedersem kabızlığın sebebide hormonlar.
 Perşembe 2'li test yaptırmaya gittim. Bir umut cinseyetini öğrenirim dedim ama yok çok küçük cevabını aldım. Ultrason cihazına göre 2 hafta geride minik. Ense kalınlığı normal kan verdik bir haftaya sonuçları alırız. Şimdilik iyi gibi herşey ;) 
Yorgunluktan olsa gerek birkaç gündür birazcık ev toplamaya yeltensem başım dönmeye, uçuyomuşum gibi hissetmeye başlıyorum. Tansiyonum düşüyor galiba.
 Minik hızla büyüyor. Çok değil geçen sene de hamileydim ama sanki reset atılmışta beynimde herşey sıfırlanmış gibi. İster ilk olsun ister on hepsinde aynı heyecan yaşanacak gibi..
 Daha şimdiden isim tartışmaları başladığı. 26 hafta boyunca da sürecek gibi. Bakalım neye karar vereceğiz.
 Ramazan ayının hürmetine Rabbim gönlümüzdekini nasip eylesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder