24 Şubat 2015 Salı

5


Vee bir ay daha büyüdün..
9300 gr agırlıgında,70 cm boyundasın. Bana sorsan kocaman oldun. Halbuki daha küçücüksün..
Her geçen gün sana olan sevgim artıyor.  Daha fazla ne kadar sevebilirim bilemiyorum. 
Hala dönemiyorsun, olsun bence daha dengeni sağlamayı öğrenemedin. Ayaklarını yakalayabiliyorsun ve sanki senin değillermiş gibi heyecanlanıyorsun. 
Oyuncakları seviyorsun ve gördüğunde verdiğin tepkiye bayılıyorum :)  Artık daha uzun süre uyanık kalıyorsun. Oyun oynamak,dolaşmak,incelemek sürekli bişeyler yapmak istiyosun. 
Uyku başlı başına sorun oldu artık. Uykun gelince esnemek,gözünü ovuşturmak,sakinleşme(bi anlık o an yatmalı ), cırlamak tarzı belirtilerin var. Ama nedense uykuya direniyorsun. Emziğini çıkartıp sallıyorsun,battaniyeni kafana kadar çekiyorsun,ayaklarını havaya kaldırıyorsun, hiç olmadı elini gözüne sokma çabalarına giriyorsun.Uyumamak için elinden geleni yapıyorsun. Evet çok komik,çok tatlı ama bi yerden sonra YETER DA demiyor değilim.
Hala 2 saatte bir emziriyorum. Emerken elin ayağın kıpır kıpır. Çekiştirmeler,ittirmeler cırlamalar. Bide bu cırlama olayı öğrendin gece herkes uyuyunca cırlıyorsun.
Ayy resmen kahkaha atıyorsun. Öyle bi anda neye güldüğün belirsiz bi şekilde. Durup durup Fatih'e ayy nasıl gülüyor bu ya diyorum.
Her gün bir tatlı kaşığı kadar yoğurt koyuyorum tabağına sana tattırmak için ama ancak bir çay kaşığı kadarını veriyorum. Babannenin yaptığı yoğurtla karnını doyurur da emmek istemezsin diye ;) Şimdilik sadece merakını giderecek kadar yani. Yoğurt,peynir,haşlanmış havuç tadına baktığın besinler,hepsini sevdin . Çok ağır bir biçimde ek gıdaya geçmeye başladık. Herhangi bir sorun olmazsa mümkün olduğunca emzirmek istiyorum. Bir daha ne zaman anne sütü alacaksın tadını çıkaralım..
Ciddi ciddi büyüyorsun. Ayrı bir farkindalık var sanki sende artık. İnsanlar değiştiğinde,ortam değiştiğinde,eşyalar değiştiğinde tepkilerin de değişiyor.
Garip garip sesler çıkartıyorsun,ellerinin tamamını ağzına sokmaya çalışıyor sonunda ya öğürüyorsun ya da kusuyorsun. Vücudunu iyiden iyiye tanımaya başladın; bez bölgene ufak girişimlerde bulunuyorsun.
Yerde yatarken kendi etrafında daire çizebiliyorsun poponu öteleyerek yol katediyorsun. Yüzüstü yatarken herhangi bir girişimde bulunmuyorsun şu an. Seni bi yerde bırakırken daha dikkatliyim artık.
Sonuç olarak büyüyorsun ve ben inanamıyorum. Minik puf börekim salyalı böcekim adam olma yolunda ilerliyor. Haydee hayırlısı bakalım..
 Hayat her daim güzellikleri sunsun sana fındıkım. Rabbim korusun seni.
 Ne kadar şükretsem az varlığına..
 Çok çok öperim çok severim ;) ;) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder