20 Mart 2015 Cuma

Zaman..

Öylece oturmuş içimdekileri anlatmak için ne yazsam diye düşünüyorum. Bulamıyorum bir türlü nasıl başlıyacağımı,ne söyleyeceğimi,nasıl hislerimi aktaracağımı..

Sadece resmine bakıyorum saatlerce. Hem herşeyi dile getirmek istiyorum,hem de olmaz bazı şeyler hafızanda kalmalı diyorum, diyorum da meleğimsi güzelliğinin büyüsününden bütün insanlık faydalansın istiyorum :) :)

Bütün annelerin bebekleri dünyanın en güzel bebeğidir katılıyorum. Benim için de öyle. Senden daha güzeli yok gözümde.

Belki yapabildiklerin son derece normal ama benim için olağanüstü. Ki henüz bazılarını yapmakta geç kaldıkların bile var.Yine de hergün tekrar tekrar aynı şeyleri yapman,yapabiliyor olman.. Hala inanmak güç. Daha dün gözünü açmakta zorlanıyordun,ellerini kontrol etmeyi bırak sana ait olduğundan habersizdin.
Büyüme bebeğim böyle kal..
Minik,sıcak,sevecen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder