22 Mart 2015 Pazar

6..

Dünyaya gelen büyüyor lafi ne kadar da doğru.. Dün gibi daha ameliyathanenin soğuğunda senin sıcaklığının tenimde yarattığı etti.. Kalbimi ılıklaştıran,eriten..
 Yarım yaş bitti gitti işte. Hep böyle mi olacak, günler geçmiyor derken birden ne çabuk büyüdün sen diye hayıflanacakmıyım bilmiyorum..
 Bu ay 70 cm boyunda, 9780 gr agırlığındasın. Her zamankinden daha büyük,bir daha asla olamayacak kadar kücüksün..
 Bu ay sendeki en büüüyük değişiklik ek gıdaya geçmemiz. Onun haricinde olanları sıralamaya çalışacağım. Artık benden sıkıldığını düşünüyorum zaman zaman. Bütün gün evde beni görmekten bıktığını hissediyorum ve sanki kalbimde derin yaralar açıyorsun. Akşam eve gelen herkese öyle çok sevgi gösteriyorsun ki 'sonunda geldin bütün gün patladım sıkıntıdan' demek istiyormuş gibi.Beni terkettiğini düşünecek kadar hisleniyorum..
 Karnının üstüne yattığın vakitlerin artmasıyla senin bundan yakınmaların da arttı. Ne zaman seni karın üstü bıraksam çok zaman geçmeden mızmızlanmaya,kendini kaldırmaya,elinle tuttuğun battaniyeden destek alarak kendini çekmeye,ayaklarını sanki derin sularda son sürat yüzermiş gbi çirpmaya başlıyorsun ve ne hikmetse geriye doğru ilerliyorsun. İlginç geliyor oysaki ileri gitmek varken neden geri be çocuuum ;) ;) 
Ellerine daha çok hakim olabiliyorsun. Bir elinden diğer eline nesne transferi senin için çocuk oyuncağı sayılır!. Hala ellerinin muazzam güzelliğini izlemekten vazgeçemedin ama ;) 
 Sırtüstü yatarken ayaklarında kendini desteklerek köprü pozisyonunda poponu kaldırıp ilerleyebiliyorsun ki bu artık daha daha dikkat demek benim için ♥ 
 Kollarından tutulduğunda bütün bir salonu adımlarına boğabilecek gücü kendinde buluyorsun feekat ben 'yeter artık Poyraz' diyip pes ediyorum. 
 En can alıcı nokta ;) Nasıl öğrendin bilmiyorum ama babanla karşılıklı kafaları sallayıp aaaa diye bağırıyorsun. Baba sana nabtı diyince aynı hareketi yapıyorsun. Bir de uzanamadığın ama istediğin bişey olduğunda(renkli,parlayan herhangi birşey,belki bir oyuncak) ya bu şekilde kafayı sallıyorsun yada istediğin şeye bakarak vücudunu kaskatı kesiyorsun..
Gel gel geeel yapabiliyorsuun ;) Eller devamlı bi hareket halinde. Gel gel dediğimiz zaman bizimle beraber senin ellerinde aynı işareti yapiyor.
 Gülücük saçıyorsun herkese kimseyi ayırt etmeden.. Mayalı hamur gibi pofidik bebeğim benim o kadar tatlısın,sıcacıksın ki anlatmaya doyamıyorum..
 Katı gıdaya başladık şükür ki çok büyük sıkıntılar yaşamadık şimdiye kadar ve umarım ki yaşamayız.
 Çok çok çok sevdiğim küçük prensim yarım yaşın kutlu olsun ♡♥♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder