18 Şubat 2015 Çarşamba

ANNEEOO



Bizim sert oğlan..
Daha ilk günden itibaren anniiii diye ağlayan bi ufaklıkla beraberim. Bazen aaa'lamalar ee'lemeler arasında anne dediğini duyar gibi olurum. (Yada hayalgücümden faydalanırım :) 
Her seferinde aha anne dedi hadi oğlum an-nee, ann-nee diye tekrarlar Allah'ım nolur anne desin diye dua ederdim. Evde babannesindeyken,otururken kendi kendine sesler çıkartırken hep bi ann-nioi tarzında garip ama duyulduğunda anne diyo bu ya dedirtecek sesler çıkartırdı.
Geçen haftasonu natavega alışveriş merkezine gitmiştik. Eşim kuzeninin dükkanında oturuyoken bizde oğlumun halasıyla gezelim bari dedik. Bebişim halasının kucağında ben arkadan bebek arabasıyla onları takip ediyordum ama o kalabalıkta yetişemiyordum tabi..
Bebeğim halasının kucağındayken benim olduğum tarafa bakıp anneoeoeeoo diye haykırmış. Halası  olduğu yerde kaldı o ne yaaa dedi. Biraz geride olduğum için bende zannettim ki ya gegirdi,ya yine kustu,ya da altına doldurdu. Oğlun sana sesleniyo deyince nasıl yani diyiverdim. Anlatınca içim eridi haay benim oğlumaa diyip aldım kucağıma. Ben duymadım tabi ki ama sonucta beni aramış bana seslenmiş beni yanında istemiş. Belki de acıkmıştır nerde bizim inek diye seslenmiştir bilemiyorum :) :) 
Sonuç olarak bizim oğlan o ya da bu nedenle,(defalarca) ilk anne dedi. Bu konuda gögüslerim nasıl kabarık,nasıl bi gurur. Benim oğlum ya modundayım ki hiç sormayın..
Ee babasına gelince amaan vakti gelince baba da der canıım ;) :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder