22 Ocak 2015 Perşembe

4. Ay







Bu ay daha bi büyüdün sanki..
Ne istediğini daha rahat anlıyorum artık.
8300 gr ağırlığında,69 cm boyundasın. Eskisi kadar kilo almamışsın ama olsun.
Hala uyku düzeni oturtamadım sana bu yüzden hem çok zorlanıyorum hemde kendime kızıyorum. Bi kaç gün sabredip sabahları seni uyanık tutmayı başarabilsem düzelceksin sanki ama, bütün gece uyumayınca sabaha pert olduğumdan beceremiyorum.
Uykuyla beraber emme düzenini(süt üretimi artsın diye sık sık emzirdiğim için) bozduk. 2 saatte bi meme isteyen bebişim şimdi ne zaman istiyeceği belli olmuyor. Ya memeyle oynuyorsun ya da ağzına sokmuyorsun.
 Bi kaç gün öncesine kadar savaş verdin emmemek için. Seni emzirmeyi ne kadar sevdiğimi tekrar anladım. Benim gibi takıntılı bi anneysen emzirmek gerçekten hayat meselesi. Aç olduğun halde memeyi ağzına alınca cırladın,ağladın,ittin,poponu kaldırdın delirdin kısacası. Inat ettim yatarak,ayakta,kucakta,ışıkta,karanlıkta aklıma gelen her yerde her pozisyonda emzirdim. Biraz daha ılımlısın ancak her an yeni bi fırtına kopcak gibi umarım son verirsin buna..
Mırıldanıyorsun. :) 
Uyurken ben eee eee dedikçe sende sesler çıkartıyorsun.. Uyanıkken kendi kendine konuşma çabası içine giriyorsun. Seninle ilgilenilmezse ağlıyosun ve bu tavrına çok gülüyorum. Heey ben burdayım bana bakın der gibi..
Uykunu alamadığında küçük prens gidiyor yerine mız mız ufak,sarkık yanaklı,büzülmüş dudaklarıyla her şeye ağlayan minnak geliyor..
Kahkaha atıyorsun ve buna bayılıyorum. O eşsiz anlardan birini belgeleyebildim saatlerce izleyip gülebilirim..
Dudaklarınla yaptıklarına bazen inanamıyorum.Opücük mü atıyosun tükürüyor musun muamma..
Kendi kendine dönmeye başlamadın henüz ve zannedersem bunda kucaktan inmeyişini etkisi büyük.. Yinede solucan gibi kıvrılmanı göz ardı edemiyecegiiim ;) Yatakta ordan oraya kıvrılıyosun popoyuda kaldırmayı becerdiğinden pozisyonunu rahat değiştiriyorsun.
Ellerini incelerken içim acıyo resmen. Bu kadar masum ve saf olunabilir mi acaba diye düşünüyorum. O ellerin sana ait olduğunu hala tam olarak çözemedin. Çekinerekde olsa ellerinle oyuncaklarını yakalamaya çalışman çok tatlı..
Hala cennet kokuyorsun. Miis gibi ;) 
Öyle güzel,şirin,sevecensin ki...
Rabbime binlerce şükür benimsin,benimlesin..
Gıdıgından öper seni çok severim çocuk ♥♡♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder