26 Temmuz 2015 Pazar

Gebelik günlüğü 18. Hafta

Kızkardeşimle geçirdiğim bir haftanın sonunda kendimi yere yapışmış, üstünde zıplanmış gibi hissediyorum. Aslında onun varlığında dinlenmem lazımdı. Ben daha da yorgun hissediyorum..
 Öyle kardeşim geldi yangelyat osman havasına giremedim ne yazık. Hazır sen burdasın şu işi de yapalım, şurada temizlensin, şu da ortadan kalksın derken bütün hafta çalıştık. En son jeton düştü de son iki gün gezip tozmayıda akıl edebildik..
 Bundan mütevellit belim pert. Zaten hafta başinda tetanoz aşısı vurulmuştum. Onun ağrısına rağmen kendimi zorlayıp iş bitirmeye adayınca ne bel kaldı ne kafa. Gece olunca kolumun ağrısında yatamazken birde yavrucağımın üst diş sızısı eklenince yorgun ve dinlenemeyen bir gebe olarak kaldım..
 Yorgunluğa bağladığım ağrılarım var. Böyle arada bir kasıklarıma sancı girmesini öngörebiliyordum da adım atınca totomdaki kemiğin batmasını anlayamadım pek.  Bu da geçer diyelim artık.
 Koca göbeğim var resmen. Hicbir yere sığmıyor gibi hissediyorum şimdiden. Son aylarda nolcağımı düşünemiyorum.
 Cinsiyetini bilmiyoruz henüz. Merak etmeme rağmen acele etmek de istemiyorum. Malum Poyraz'a hamileyken ilk kız dendi. Bir aya yakın kızımız olacağını düşünüp erkek olduğunu öğrendiğimde bir şok yaşamıştım. O yüzden merakıma yenilmemeyi diliyor, karnımdaki minnağın sağlıklı olmasını diliyorum. Ee tabi oğlan annesi olmanın yanında bir de kız annesi olmaya heveslenmiyor değilim. Rabbim hayırlısını versin, sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder