3 Ağustos 2015 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 19. Hafta

Zaman çabuk geçiyor. Daha dün yeniden hamile olduğumu öğrenmiştim sanki. 5. ayı bitirmek üzereyiz.
 2'li tarama sonuçlarım temiz. Zaten test yapılırkende riskli bir durum olmadığını, kan ile beraber net sonucu alcağımızı söylemişti doktorum. 3'lü test için de kan verdim. İnşallah oda güzel çıkar.
 Doktor muayenem vardı bu hafta. Zekai tahir burak hastanesine yönlendirilmiştim. Yakın zamanda sezeryan yaptığım için sincan nafiz körezde bir doktor takibini büyük hastanede yaptır demişti. Mecbur bizde düşüyoruz yola kucağımızda bebe ile. Bilen bilir sincan'da oturup zekai tahir'e gitmek zulüm.. Birde çözemediğim düzenleri. Geçen gittiğim doktor olmadığı için başka bir doktora muayene oldum. Olana kadar ben ve diğer gebe arkadaşlar sinir krizi geçirdik denilebilir. Odaya 3 kez çağrılıp tekrar dışarı çıkarılıp en nihayetinde muayene olmayı başardık çok şükür. Tabi ben içerde, oğlumda babasıyla dışarda perişan..
 Eşimle özel hastanelerle görüşme kararı aldık. Bulduğum birkaç doktor var tabi ama bizim için biraz masraflılar. Bizi zorlamayan, güvenebileceğimiz, iyi bir doktor bulabiliriz inşallah. 
 Yaşanan sinir stresi saymazsak muayene iyi gibiydi. Cinsiyetini söylemediler yasak olduğunu gerekçe gösterip. Kalp atışını dinledim, omurgasındaki kemiklerinin minik minik dizilişine hayran oldum. Sormam gereken herşeyi unutup sağlıklı olduğunu duyup şükür dedim. 
İşlerimi bitirince babaya emanet edilen oğluma doğru yol aldım. Yavrum nasıl sarılıyordu. Sıcakta babasıyla bunalmış besbelli ;-)
 Bu hafta ne yaşıyoruma başlarsak eğer şişiyorum demeyi sürdüreceğim. Şimdiden böyle bir göbeğe sahibim ilerleyen aylardan korkmuyor değilim. İlk minik tekmeleri hissediyorum galiba. Aslında birkaç haftadır var olan seyirmelerden eminim artık. İçerdeki bende burdayım diyor. Çok güçlü hareketler değil tabi..
 Yanıyorum. Yanıyorum. Şimdiden yanıyorum. Geceleri sıcaktan uyuyamıyorum. Birde ayaklarımın altı acayip yanıyor. Uykumu bölen en büyük etmen ayak yanması şimdilik. 
Süt sorunu yaşıyorum ya. Oğlumu memeden kesmedim kesmeyide düşünmüyorum. Sütüm  ün azaldığını hissediyorum. Sık sık emzirerek artmasını umut ediyorum. 
 Sinirlerim alt üst. Hamileyken hormanlor yüzünden tüm dengeler şaşar diye biliyoruz. Bendeki gerginliğin tek sorumlusu hormonlar mı gerçekten. Biraz ütopik gelmiyor değil..
 Şimdiye kadar 2 kilo aldım. Umarım ilkinde olduğu gibi bu seferde çok kilo almam..
 Bebeğimiz. Çok merak ediyorum nasıl olacağını. Çok seveceğimizden eminim. Hatta biraz daha tecrübeyle ne yaptığı bilerek sarılcaz sana. Daha çok öpüp daha çok kokluyacağıma eminim mesela. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder