26 Temmuz 2015 Pazar

10. Ay

Bu ay koca bir adam gibisin.
 10,62 gr 77 cm uzunluğundasın. Kilo alımının durması dünyanın sonu değil tabi ama neden almıyor diye sorgulamadan geçemiyorum..
 4 aylık hamile olarak seni emzirmeye devam ediyorum ve bazen -zararı olmadığını bildiğim halde- kilo almamanı buna bağlıyorum.
 Herneyse sonuç olarak sağlıklı, güzel mi güzel, akıllı bir bıdıksın. Böyle tam löp löp ısırmalık cinsten ;)
 Şeker bayramını ordan oraya savrularak geçirdin birazcık ya kusurumuza bakma artık :) Köye gitmeler, eş dost ziyaret etmeler derken bozuk düzeninin -affedersin ama- içine sıçtık. Toparlanıyoruz yavaştan inşAllah bir an önce normale döneriz..
 İlk bayramında kaldırdığın hasılatın 3/1 ini elde ettin bu bayram. Ona da şükür nabalım :) 
Aay saçlarını kestirdik. İnanılmazdı, inanılmazdın.. Çevredekiler 155 i nasıl aramadılar bilmiyorum. İşkenceye uğramış gibi son ses tüm gücünle ağlamalar, itmeler,sıyışma çabaları. Ecel terleri döktüm resmen. Tüm bunlara sabredip sonucun güzel olmasını isterdim tabi ama olmadı. Şah dın şahbaz oldun misali yamuk yumuk saçlı bebe oldun çıktın. Tabii süper kahraman annen olarak olaya el attım. Oturttum sandalyene, önüne bir kova su,elimde tarak diğerinde makas. 'Allah'ım nolur bir yerini kesmiyiiiim 'diyerekten düzelttim o saçı. Bilseydim evde bu kadar kolay olacağını hiç onca gözyaşını akıtırmıydım bee..
 Ayakta dengede durabildiğini söylemişmiydim. Söylesem dahi günlerce üzerine konuşurum. Kendi çocuuum diye demiyorum ama çok tatlısın ya. Böyle ayağa kalkınca sevinç nidaların, ellerinin titreşmesi, heyecanın, gözünde parlayan o ışık.. Bak anne der gibi gülümsemen.. İçim eriyor :) 
 Alkıış yapmayı öğrendin. Bay bay'ı da. Ama prensip sahibi bezli toto olarak sadece canın istediğinde yapıyorsun. Oğlum hadii alkış desem de sonu bakışmalardan öteye geçmiyor amma kendiliğinden ve birden alkışa boğuyorsun evi. Delisin derken yaptığımız hareketide yapıyorsun ara ara..
 Yatakta iyice solucanımsı davrandığını kabul edelim bir. Bir kıvrılmalar,toto kaldırmalar,dönmeler,geri gitmeler.. Yatağın dört bir yanına değmeden uykuya geçmiyorsun..
 Ha birde dün gece lavaboya gittiğimde seni yatakta otururken buldum. Ben şok! Derken jeton düştü en son yapmaya çalıştığın hareketi öğrenmiş ve oturabilmişsin. Gurur duydum :) 
Sürekli bir yürüme isteği taşıdığını söylemeliyim. Böyle ellerinden tutalım sen yürü. Yorulunca hoop poponun üstünde dinlenmeler falan. Bir de eğleniyorsun ki sorma :-)
 Abi olcağın için benim kadar heyecanlımısın bilmiyorum ama kafamda korktuğum şeyleri yaşamamayı diliyorum.
Güzel şeyler yaşa istiyorum, hep çok sev hep çok sevil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder