7 Temmuz 2015 Salı

Gebelik Günlüğü 16. Hafta


Bu sabah içimde büyümeye devam eden rahmimi, miniğimin yaşadığı yeri hissettim. Ellerimle yoklayabileceğim bir yere geldi artık.
 Yorgunluk şu sıralar yandaşım oldu resmen. Hem hamile, hem bir bıcır anası olarak misafir ağırlama girişimlerimim getirisi :-) Malum ramazan ayındayız. Bizim evimizde de iftar açılması, misafirler ağırlanması bereket getiricek diyerek 'Ya Allah' la başlıyorum işe. Akşam yerden kazınacak duruma geliyorum tabi ama şu günleri kaçırmamak lazım.
 O yüzdendir ki 15. haftamızı yazamadım. Gögüs hassasiyeti ve halsizlik dışında pek bir şikayetim de yoktu zaten. 
 Hormonlarımın etkisiyle hassaslaşan gögüslerim oğlumu emzirmede beni gerçekten zorluyor . Ama vazgeçmeyeceğim. Ben de -bir sağlık sorunu olmazsa- TANDEM NURSING annesi olabilirim. Demi..
 Çabuk yoruluyorum. Öyle misafir ağırladığıma falan bakmayın. İftara davet ettiğim gün sabah 7 de başlıyorum ki birden çok zorlanmayayım, belki Poyraz huysuz olur diye erkenden işe koyuluyorum..
 İkili test yaptırmıştım doktora sonucu göstermedim daha. Hem vakitsizlikten hem de ense kalınlığının normal olduğunu belirttiğinden. Normal göründüğünü duyduğum için çok fazla endişem yok aslında.
 Mide yanmalarım canımı sıkıyor. Poyraz'da olduğunu hatırlamıyorum belki çiğ soğan yediğim de falan olurdu onuda tüketmezdim. Bu sefer ne yediğim pek fark etmiyor gibi,
 Şöyle bıraksalar 5 gün uyurum modundayım yine. Ne kadar dinlenirsem dinleneyim yetmeyecek sanki :-) 
 Sabah uyandığımda yaptığım ilk şey kana kana soğuk içmekti. Şimdi birşeyler atıştırmadan bir yudum alsam midem bulanıyor. Günboyu bulantım yok ama yemeden önce içememekde kötü. Ya devamlı olsaydı diyip şükrediyorum..
 Avokado. Miniğin boyutu avokado kadarmış. Hızla büyüyor. Hala inanamiyorum gerçekten bir tane daha çocuğum olacağina. İlk günlerdeki kabullenememeyi aştım artık. Her gün abisiyle beraber nasıl görüneceklerini hayal ediyorum :-) 
 Güzel şeyler olsun istiyorum. İkiniz içinde.. Yetebiliyim istiyorum. İkinize de.. Birbirinizi sevgiyle kucaklayıp öpmeni diliyorum. Vee emin olun ikinizide çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder