29 Nisan 2015 Çarşamba

7

Eveeet oldu mu 7 ay. Ne ara oldu. Daha çok şey yapıcaktık beraber. Daha çok kucağımda uyutacak,daha çok sarılacak,daha daha çok emzirecektim..
 Geçen zamanın farkında olmak lazım, bugün yarın derken hooop su gibi akıp gitmiş..
 Bu ay 10 kg ağırlığında,73 cm boyundasın. Çoook tatlısın her tarafını sıkıp ısırasım var..
 İlk defa kendi başına dönme işlemi dün becerebildin. Hani derler ya her çocuk kendine özgüdür diye. Gerçekten öyle.
 İki taneciik miniik,miniciiiiik,keskin,beyaz dişimiz var. Ve zannedersem şu sıralar yolda olanlar var. Alt yan damaklar şiş köpek dişlerin geliyor diye tahmin ediyorum çünkü çok huzursuzsun.(Huysuz demek istemiyorum bilmediğin bi tavrı takınamazsın çünkü.) 
Uyku düzenin,beslenme düzenin herşey altüst oldu. Bu yüzden çok yoruluyorum ve bazen (üzülerek) çok öfkeleniyorum. Babaanne evinden kendi evimize geçiş yapalı 2 hafta oldu ve hiçbirşeye yetişemiyorum. Yerleşmesi gereken eşyalar,yapılması gereken yemek,toplanması gereken ev,yıkanması gereken çamaşır,ütü,tertip,düzen derken seni ihmal ettiğimin farkındayım. O yüzden düzeninin bozulmasını hoş karşılıyor ancak belli bir yerden sonra sabredemiyorum.. Ama söz annecim bi düzeni sağlıyım eskisi gibi bütün günüm senin..
 Bu ay yaptıklarına gelince hmmm..(kaal geldi efenim birazcık düşüneyimm ). Heh evet ayaklarını ellerinle yakalayabiliyorsun ve özellikle seni uyutmaya çalışırken yaptığın için top gibi yuvarlanıyorsun.( bu benzetmeyi sevmedim.) Hatta ayak parmaklarını ağzına götürüyorsun bende oturup gülerek aferiin oğluma diyorum ;) 
Aay elektrik süpürgesini seviyorsun. Ya da korkuyorsun. Bilmiyorum ama onu görünce kendini kasıyorsun. Hele bide çalışıyorsa peşinden ayrılmıyorsun..
 Yürüteç aldık sana iyi mi yaptık kötü mü bilmiyorum. Doktorlar önermiyor diye alma taraftarı değildim fakat baban bu konuda ısrarcı olunca eh iyi madem dedim. İlk gün korktun,oyuncakları ses çıkarınca titremeye başladın aldım seni içinden. Şimdi içinde ilerleyebiliyorsun bile tabii istersen..
 Bişeyler demeye çalışıyor gibi dilin devamlı hareket halinde. Daha önce söylemiştim amma tekrar söyliyeceğim. Anne diyorsun. Annee diyorsuun. Anne diyorsuuuuun ;) ;) 
 Anne dediğini yeterince bastırdığıma göre gel demek istediğini varsaydığım 'del,hel' gibi birşeyler diyorsun. Çığlık atmalar yerinde bazen şikayet etmek için,bazen de ses çıkarmak için..
 Artık gördüğün şeylere uzanmaya,dokunmaya,yemeye çalışıyorsun. Emeklemek için boraz daha vakte ihtiyaçın var. Ki son derece ihtiyatlı birisin önce gözlem sonra girişim ilkesini benimsemiş gibisin.
 Babanı çok seviyorsun. Hoş hangi evlat sevmez ki ;)  Görünce kucağımda ona doğru uçma çabalarına bayılıyorum.
 Ellerini kullanmakta ki becerin her geçen gün artıyor. Şimdi nesi var normal olan bu diyeceksiniz ama bana muhteşem bişeymiş gibi geliyor.
 Ek gıdada ufak tefek sorunlar dışında gayet güzel ilerliyoruz. Bazen yemek değil oynamak istiyorsun sadece sorun çıkarmıyorum nasılsa emiyorsun hala. Blw tekniğini araştırıp uygulama taraftarıyım ki uyguluyorum. Etrafa döküp saçtıklarına bakışına bir mest olmuyor değilim hani.
 Aynı şekilde oyuncaklarını alıp yere atıp da geri sana verene kadar ona bakmanada hastayım. Hayır oyuncağı yere attın ses çıkar belki diye okey anladım, ama ardından öylece bakmanı çözemedim bi yere kaçıcak diye mi bekliyorsun ki.
 Neysee bugünlük bu kadar diyeliim ve kısa bir veda edelim. Bu yazıyı geç yazmamın sebebi bahsettiğim evimize geçme meselesi. Diğer yazacaklarımın ertelenmemesi adına şimdilik ortalıktan kayboluyor en yakın zamanda görüşmeyi temenni ediyorum..
 Vee oğluum seni çok seviyoruuum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder