17 Aralık 2014 Çarşamba

->3<-

               Poyraz'a
 Artık 3 ay oldu aramıza katılalı..
  Ve inanılmazsın. 7700 gr ağırlığında 64 cm uzunluğunda 44 cm baş çevresi ölçülerine sahipsin..
  Senle zaman gerçekten çok hızlıymış. Hamileliğimin son günlerini hatırlıyorumda dakikaların dolması saatler alıyordu.
  Sen varken o kadar hızlı ki herşey. Bi an arkamı dönsem neler kaçırcam sana dair..
  Çok güzelsin,mis kokulusun ve zannediyosam ki mutlusun( etrafa attığın gülücüklerden anlıyorum bunu).
  Yatmayı sevmiyorsun,üstünün giydirilmesini, şu sıralar emzikten hoşlanmıyorsun. Seninle konuşulmadığında ağlamayı seçiyorsun..
  Kucakta tutulmayı,sana şarkı söylenmesini, banyo yapmayı,kollarından tutulup kendini kaldırmayı,babanı, beni seviyorsun biliyorum. 2 haftadır gündüz uyumayı tercih ediyosun bense bunu değiştirmeyi.. Emmeyi seviyorsun. Mememi,omzumu,bacağımı,kazağımı, kolunu.. Parmaklarının tek tek tadına baktın ve baş parmağında karar kıldın sanırım ağzından çıkarmıyorsun..
  Ara ara sabır taşımın çatladığını düşünsemde,cinnet geçirmenin sınırından dönsemde ben halimden çook memnunum.. Seni çok seviyorum, seni çok özlüyorum..
  Herşeyin en güzelini sahip ol..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder