29 Kasım 2014 Cumartesi

İyi ki anne olmuşsunuz!

 Bazı insanlara gerçekten 'amaan bee sende iyi ki doğurmuşsun. Herşeyi sen biliyon bee mübareek.!' diyesim var resmen.
 Bu nedir arkadaş herkes bu kadar mı bilgili olur bu kadar mı tecrübeli olur. Bi iki tane doğurup büyüttüler diye herbişeyi biliyolar, bilmekle yetinmeyip benim gibi tecrübesiz annelere dayatmaya çalışiyorlar..
  Kimisi su ver bebeğe der kimisi verme, kimisi az az yemeklerden tatdır der, kimisi kustu üşütmüşsün bebeği, kimi bebek dışarı mı çıkarmış... Uzar gider bu liste..
  Arkadaş benim bebemin derdi sizi mi gerdi. Yok sizi germediyse siz niye beni geriyosunuz,sinirlerimi bozuyosunuuz.! Sanki ben kendi yavrumu düşünmüyorum.
  Yavrumun kolları güçlensin diyorum karnının üstüne yatırıyorum 'vay efenim el kadar bebek öyle mi yatar, nefes alamaz öyle, yastık koy altına'..! Kustuğu için beslenme saatlerine dikkat ediyorum aç bırakıyosun bebegi nasıl annesin sen... Ağlamasın diye hemen sakinleştirmeye çalışıyorum hiç mi ağlamıycak bu bebek..
  Annelik zor. Çok zor ama bebeğe bakmaktan ziyade bu tarz insanlara laf anlatmaktan..
  Yapmayın kardeşim,ablalarım,abilerim.. Akıl vermeyin demiyorum tabi ki verin ama yaptırana kadar ısrar etmeyin..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder