26 Mart 2016 Cumartesi

3. Ay

Miniğim, güzel bebeğim, Aras'ım..
 Bir ay daha ışık hızıyla geçip gitti. Sence de fazla hızlı değil mi?
 Bu ay 6460 ağırlında, 60 cm boyundasın ama bana sorsan el kadarsın. Hala o kadar savunmasızsın ki.. Hoş dünyaya geleli sadece 3 ay olmuş bırakıyım da ol ama demi :) 
 Çok cilvelisin bir kere baştan söyleyeyim. Kucağımıza alıp iki okşadığımızda hemen o çene açılıyor kocaman ♥♥♥ Biraz ağır ol evladım ne o öyle kıkırdamalar gülmeler. Daha gözünün önünü zor gören bebeksin sen unutma. Yok illa yapacağım diyorsan bana yap sadece annemm..
 Uzun bir süre bu gülmelerine baban denk gelmedi. Ben, halan, babannen 'Ayy ne güzel gülüyor benim bebeğim' modunda gezince bizimki merak etti galiba. Seni kucağına alıp alıp 'Güzel oğlum, aslan oğlum' diye seviyor. Üstüne gülücüğüde kaptıysa 'Ayşe koş Aras gülüyor bak' diye mest oluyor. Evet iki cetvellik boyunla herkesi mest ediyorsun. ♥♥
 Abiciğinden aldığın darbelere dayanıklı çıktın maşallah. 'Aayaa' diye sesleniyor sana. Tin tin gelip yanağından bir buse alıp  dıgil dıgil diye gıdıkladığını zannedip canını acıtıyor. Arada kaptırıp tokat attığıda oluyor, oluyor da sen ağlayınca oturup oda ağlıyor. Kızma olur mu bitanem abine :/ 
Çok içli bir bakışın var senin. İçimde bir parçayı koparıyor resmen. Ne hata yaptım ben diyorum suç arıyorum kendimde öyle vicanımı sızlatan. Her seferinde 24 saatimi sana ayıramadığım için hayıflanıyorum. Başkaları gördüğünde kucağına alıştırmışsın diyorlar ama daha da fazlasını istediğini/vermem gerektiğini düşünüyorum. Lakin bir abin var . 
Çok seviyorum seni ufaklığım. Zaman dursun ben seni öpüp koklayım istiyorum. Hayat en güzel çiceklerini açsın sana..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder