12 Mart 2016 Cumartesi

2. Ay


Miniğim.. İnan günler nasıl geçiyor durup düşünemiyorum. Gözümü aydınlık bir sabaha açıyorum bir bakıyorum gün bitmiş. Öyle hızlı akıyor zaman.
 2. ay kontrolünde 5800 gr olmuşsun. Aşıya verdiğin tepki abinle aynı sanki. İğne vurulduğunda ortalığı yıktın ama sakinleşmen uzun sürmedi. Çok şükür..
 Etrafı incelemeye başladın çoktan. Bazen öyle bakışlarını yakalıyorum ki sanki "Nerdeyim ben?" der gibi. Bazen de öyle hüzün dolu geliyor ki gözlerin..Annecim seninle yeterince ilgilenemiyorum diye hayıflandığımdan oturup birkaç kez ağladım evet.Duygusallık tavandayken senin o bakışlarında eklenince ister istemez gözlerden yaş akıyor..
 Yavrum benim öyle sakin ve uysalsın ki benim durumumun farkında olduğunu düşünüyorum bazen. "Abim yeterince uğraştırıyor seni birde benimle uğraşma" der gibisin. Ya da henüz doğduğunun bile farkında değilsin. Rabbim'in hediyesisin.
 Her geçen gün daha çok seviyorum, daha çok bağlanıyorum sana. Daha çok tanıyorum seni. Ne için ağladını, nasıl daha rahat ettiğini anlıyorum ufak ufak..
 Çok çok güzel ömrün olsun miniğim. Sevgiyle atsın kalbin her daim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder